Träningvärk och helt låg!

Fick skjuts till skolan av mamms idag:) Tackar så mycket 
Halv 10 sa jag ju att jag började..tror ni att jag hade rätt? ..Nä!
10.30 hade Jenny tydligen sagt när hon haffade mig i korridoren:P
Så jag fick sitta och vänta upp i musikhuset i en timma.

Sedan fick jag träffa min nya sånglärare, Stina:) Jag måste säga att jag verkligen har tur med sånglärare. Stina är nu om det går ännu mysigare än Anna-Karin. Hon är mer, check och avslappnad. Jag tror vi kommer ha skit kul ihop. Hon verkade vara riktigt glad över att jag har ett ganska brett register eller vad man säger när det gäller min röst. Och över att jag är så öppen för förslag på låt val. Vi sjöng iaf en låt som hette Here´s that rainy day, gick bra faktiskt:)

Efter lunchen så blev jag helt låg, tappade alla ork och energi. Skit jobbigt :(

For hem till Linda efter skolan med henne och Rebbs iaf, käkade blåbärssoppa med mandelbiskvier och glass:)
Och tee såklart! Glodde massa på datorn och så.

Nu kom jag precis hem och bara slappar, blir väl bara tv ikväll tror jag.
Träning i morgon kanske och sen fredag LÖÖÖN:D
Märks det att jag längtar eller? Det är inte för att jag ska köpa nått eller så. Bara såå skönt att ha pengar!


Helt ensam i musikhuset! :´(


as pigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0