Tänka sig..

Det är sjukt att man kan veta så mycket om en människa.
Att personen kan säga en sak, betee sig på ett vis och att man ändå vet exakt vad den egentligen tänker.
Det ofattbart att man kan bry sig så mycket om en person.

Jag är precis lika rädd som du, jag har bara lättare att erkänna det.
"Om du är osäkert, var osäker med mig"
En relation som denna är inte värd att kasta i sjön.
Att bygga upp såna här band är inte någonting man lyckas göra med alla.
Det tar tid och krävs bra komunikaton, vilket det är mellan oss.
Allting har alltid varit rakt och ärligt.

Att jag känner dig bättre än det flesta skrämmer dig, jag förstår det.
Just på grund av att jag faktiskt vet så mycket om dig. Hur du är som person.
Att du har sån stor inverkan på mig är det ingen som förstår.
Hur det kan vara dig jag vill ringa när någon roligt eller tråkigt har hänt.
Hur det är just du som får mig på bättre humör och andra tankar när dagen varit piss.
Det är knappt så att jag förstår det själv!

Det sjukaste av allt är ändå att man kan förstå sig på, knuta sånna band och känna så här
om en person som man inte stått ansikte mot ansikte med.

Kommentarer
Postat av: The one and only

Det sjuka är att EN männsika kan få dig att ändra hela ditt liv dina rutiner dina åsikter att en männsika lyckas göra det ingen annan männsika har lyckats med, få dig att känna kärlek få dig att känna saknad. Tänka på framtiden och aaah damn när sakar och ting kommer omkring måste jag säga att jag anatar att det är kärlek. börjar förstå det dom säger "fjärilar i magen" Damn jag tror jag börjar bli bög!.. haha what ever full och glad så måste jag säga I FUCKING LOVE U!!!

2009-01-10 @ 02:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0