SlakSöndag med stora S

Vaknade upp, käkade Awesome frukost sedan har jag knappt rört rumpisen ur soffan. Förutom när vi åkte och handlade tacos:D Vi började kolla på någon ny serie..true blood hette den. Massa vampyrer och skit, rätt spännande.

Efter maten slog vi igång filmen Bolt! Schysst film faktiskt..sen att det var en awesome hamster med i den gjorde den till en 10..tänkte på Mr. Awesome:D HAHA

Kom precis hem och jag känner att jag borde duscha, det var inte nådigt med vitlök i Johannas specialarsås alltså. men ack så god:D! So you see, I smell kind of..bad!:P

I morgon är det skola, tandläkaren, tillbaka till skolan och sedan gym som gäller. Ska bli så sköönt har längtat så. Denna vecka kommer bli all about träning..I hope!

Nej ni..dags att bli old goodsmelling Elin igen..See yah mates!


Kommentarer
Postat av: Yvve

Men snyggo Elin! Inte visste jag att man kunde bli så snygg av att keka lite vitlök.. schysst tips! ;)

Postat av: Yvve

Haha, jasåå.. jag som ätit massa vitlök i onödan ikväll alltså! Taha! ;) Nej då! Men du ta inte illa upp nu, men du var ju faktiskt... hrm, lite mindre smickrande i tejpen dock. Haha! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0