Nyårsafton - AWESOME!!

Började med jobb till klockan 2, fick sedan skjuts med Fredrik till kvantum för jag skulle inhandla lite grejer. Efter det hem, slängade mig i duschen, Catta kom förbi, kirrade hennes smink och hår:) Skiiit snygg blev hon:D
Blev lite taco hos mig för oss båda. Tror hon drog vid halv 6 eller någonting. Då satte jag igång och sminkade mig och sånt där. Drog sedan hem till Linda där Fanny, Jennifer, Jon (awesomejon) och Stefan satt och käkade lite middag.
Det började drickas och det bjöds på Gino. Wonderful:)
Fick höra lite det vrångpellen som vägarar prata med mig också..yeeey.

När klockan hade tickat på en bit vandrade vi hem till lille Peer.
Där var det fullt med folk. Mycket trevligt:)
Vi stannade där tills det var dags att gå ut och fyra av det nya året.
Vi befann oss i svandamsparken.
Tre Pussar fick man på detta nyår..AWESOME!
När alla fyrverkerier var slut satte jag, Jon, Stefan och Fanny kurs mot Ödals place.
När vi väl kom fram, halvt ihjäl frusna möttes jag av Nisses söta nuna, den grabben hade man inte sett på länge:D Och inte nog med det efter någon minut dök även lilla jimmy upp också.. Mmm love them:D:D
Singstar var i full gång på övervåningen så efter lite chill i soffan med jimmy gick vi upp och slog oss ner där:) Jag hamnade såklart bakom en mick:D Det är ju så roligt med singstar.

När klockan blev 4 så bestämde vi oss för att vandra vidare. Efter lite planering gick vi hem till Jon.
Där blev det fin middag med skruvmackaroner, ketchup och aromat...AWESOME!:D
Blev mycket skratt från min sida..jag blir så när jag blir trött. Dom som känner mig vet. Jag har riktigt skoj.
Till klockan sex satt vi uppe och snackade, sedan var det dags att tänka på refrängen, så att säga.

Första gången man vaknade var klockan inte mycket mer än 9, kissnödig som ett as var man, på med 100 storlekar förstora mjukisar och in på toan:D Det var nice det. Sedan tillbaka till sängen och sova till halv två. Mm mycket skönt.
Sedan blev det på med nyårsoutfiten igen och hemåt för att äta lite lunch:D Lövbiff med pommes satt fiint:D

Som rubriken säger..mitt nyår blev AWESOME:D

Kommentarer
Postat av: Y

Hej stumpan! Vad bra att ditt nyår blev bra, låter så :)

Om vi inte ses genom rutan på Svens.. gott nytt på dig! ;)

Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0