Mycket bra start på lediga dagen.

Frukost på säng och sova länge riktigt nice.
Det var inte igår man blev så bortskämd måste jag säga:D
Blev en rad dåliga filmer igår också, haha men såg en skön i morse.
Goast town hette den, rätt skön:)
Blev sedan ett varv runt ringvägen. Sjukt vackert var det denna eftermiddag faktiskt, låg en fet dimma ute vid öarna så det såg ut som att dom svävade i luften och himlen var massa mysiga färger. (som hade synts bättre om min kamera inte hade gått sönder, får nöja oss med mobilkameran igen)



Nu resten av dagen har det bara varit slak, massa telefon snack.
Fick en mindre trevligt samtal i morse vilket sög totalt faktiskt.
Men nu har man pratat iaf. : /
Nu är en kväll i studion planerat med C och A, är inte riiiiktigt taggad,  är seg i huvudet eftersom jag är så sjukt snorig. Men det blir nog bra:D

"OM det gör!
Nästan så det blir sjukt nervöst att fråga
när du vill ses igen. Eller om du vill ses.
Jag är ju några nivåer under din livsstil
CelebGirl.
Så förstår ju helt om du inte har tid eller 
ens vill vistas i min närhet.! "




That´s right folks, CelebirtyGirl..;)
(jag är med i nynäsposten :P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0