Lördag! hm kul rubrik :S

Blev jobb denna lördag minsann, var länge sen jag jobbade känns det som!
Chalotte(kollegan på jobbet) och jag börjar faktiskt gå ihop riktigt bra nu, okej vi är inte bästisar men vi kan iaf prata normalt!:D Mycket skönt måste jag säga!

Hockeyn igår var riktigt spännande, Nynäs mötte vallentuna som är serieledare.
Riktigt jämn och hettsig match, man satt hela tiden på helspänn.
Domaren måste haft nått fel igår, han dömde helt åt fanders alltså, riktigt kass.
Matchen slutade iaf 3-3, så ett poäng fick dom med sig. Och vallentuna har då varit oslagbara!
Good job Nynäs!:D

Dagens aktivitet är inte riktigt bestämd, antingen drar jag till Theo där Johanna, Sara och co är eller hem till Linda, hon har inte riktigt sagt nått men har hört små viskningar om att det kanske blir någon form av förfest hos henne. Och eftersom jag vet att hon gillar mig så får jag nog komma B-)
Sen fick jag ett meddelande av Jessica som tyckte att vi kanske kunde hitta på någon inna. Det lät ju riktigt mysigt också.
Hmm svårt val, får se hur det tar sig! Blir förmodligen telen som avslut skulle jag tro!

Nu är det dags att fundera lite över kvällens outfit, har ingen aning om vad jag ska ha på mig! :S
Helf!

ps..möglig tå! uuwä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0