Kors i taket alltså!

Idag är jag duktig minsann, hann med bussen som jag aldrig brukar hinna med annars.
Kom hit 20 minuter innan vi börjar vilket inte heller är vanligt:P
Så nu blev jag ju tvungen att fördriva tiden lite i biblioteket, känner mig aningen mobbad:P

Svenska blir första lektionen då, har typ 2 timmars lunch idag också det är lite segt!
Hm får se om jennis och Rebbs kom ihåg våran lilla plan, känns som att Rebbs inte kommer ihåg:P (sorry:D)

Aaa som jag sa rensade bland mina bilder igår, insåg att det behövdes när det tog ca 40sek att öppna en mapp.
Det är inte riktigt okej, det var en hel del bilder som försvann men det är fortfarande sjukt mycket bilder kvar:P
Hittade massa gamla roliga som jag glömt bort, minnen minnen minnen!
Borde nog ta och renda bland min musik också men det får bli en annan dag.

Har fortfarande inte fått hem mitt VISA kort som jag beställde förra måndagen, mycket konstigt.

Oj nu måste jag röra mig juuu!
Tjing!




Kommentarer
Postat av: R

Jag kom allt ihåg! men tidsoptimist som jag blivit (hoppas inte y ser detta!) så höll jag ju på att missa bussen i morse så jag lämnade dom hemma på hallbyrån... hade tillcohmed lagt fram allt igårkväll :P hahahahaha, ntntntn...

2009-01-22 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0