jag säger då det!

Det finns allt bra konstiga män i denna värld.
Jag har haft en..låt oss säga på tråden i många år nu, men aldrig träffat han.
Det sjukaste är att vi beteer oss som ett jäkla par. Blir svartsjuka på varandra, sitter och gullar och säger söta saker till varandra, tänker på varandra när vi inte pratar och smågnabbas. Är inte det riktigt konstigt?
Lätt att bli förvirrad i dessa situationer måste jag säga.
Fick iaf ett samtal av honom idag, han hade läst min blogg och blivit så arg när han läste att jag haft sovsällskap. oops!
Saken är ju den att ingen av oss har en aning om var den andra egentligen gör i sin vardag. hm..
Well well nog om detta!

Kom precis hem från vollybolltuneringen som anordnades i våran skola:D
Riktigt kul var det, trotts att vi estet inte vann mer än en match:D ^^
Blir väl slänga sig i duschen snart och sedan kanske ringa upp min "man" och make peace så att säga.

the awesomeness for today : Kapten Långfilling:D!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0