Jaag ee blöööt, och det är inte skönt! :´(

Nyss hemkommen från stora staden, hm tänkte beskriva dagen med några ord.
Pigg! , Kall, Intresserad, Totaly uttråkad, Nyttig, Mätt och BLÖT.
Förklaring kommer såklart! ;)

Pigg har jag redan nämt att jag var i morse, väl inne i stan fick vi sedan vänta på bussfanet as länge och det var svinkallt. Intresserad var jag i början av rundvandringen på moderamuseet men när vi kom fram till nytida och samtida konst så blev jag så sjukt uttråkad. Antagligen för att jag inte förstår ett skit av den konsten alltså. Helt sjuka saker har jag sett idag minsann..Vid 10 i 1 hoppade jag, Yvanna, Jennis och Linda på bussen mot city igen för att få i oss lunch.

Vi hamnde på Coffeehouse by George:) Jag beställde mig en hälsotallrik med Kyckling flié, bulgur, keso, kidneyböner, morötter, apelsin och avocado..snacka om nyttigt där ni och sjukt gott också! Vi 4 tjejer satt där en ganska bra stud, Amanda droppade sedan in och sällskapade en stund:)
När det sedan var dags att bege sig hemåt snöade det inne i staden. Jag, Linda och Y undvek det dock genom att ta innevägen ända bort till centralen.
Sista ordet blöt blev jag när jag sedan kom till nynäs och klev av, det regnade som tusan här i nynäs minsann.
Men fick trevligt sällskap av Catarina som jag inte träffat på 100 år iaf.

Nu har jag bytt om till träningsoutfiten och ett magpass på gymmet väntar. Loovley!
Och i morgon har man då sovmorgon till halv 10 då jag ska möta min nya sånglärare...oops glömt namnet:P well well.

 
1. Kolla blötisen:(  
2. Hittade denna bild, tyckte jag hade snygg frilla när jag vaknade:P(egoelin i farten)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0