inga dunbollar på stan

Kom precis hem från en lekstund med Lindutt..hon kom hit först. Invaderade min garderob som vaanligt;) nera
Sedan tog vi mammsens raggar åk och drog och delade på en pizza. Drog sedan förbi Berra och hämtade upp Lindas mobil..sedan gled vi runt som fån i nynäs..inga små fjortisardunbollar ute idag inte..för kallt kanske? 
Tog en sväng runt ringvägen och sedan upp till kvantum!

Nu kom vi precis hem men Linda drog på en gång för hennes föräldrar var i krokarna så hon passade på att få skjuts hem. Nu vet jag inte vad det blir, kanske pilla mer med blogg designen se vad mer man kan upptäcka!:D
Ska försöka sova läääänge i morgon och sedan blir det festligheter på kvällen.
Vet inte riktigt vart jag hamnar innan men det löser väl sig:D


Jag och Linda är rätt normala ja?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, du är så söt :P

2009-01-23 @ 22:46:30
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0