Ibland så blir man bortskämd till max

Det blev filmkväll med Kim och Fredrik igår, vi såg en rätt skön film, ten inch guy tror jag den hette. Skit skön:)
Somnade sedan sött, vaknade dock av att Kim låg och flåsade/snarkade. As trött och flummig hade jag mitt i allt sagt "flås, flås, flås" och fredrik svarade "pratar du i sömnen" "NEJ det gör jag inte, Kim flåsar så jävligt":P
Tror klockan var 8 när grabbarna försvann ur sängen..sorry grabbs men det var SKÖNT! Bredde ut mig som tusan och somnade om jätteskönt:D Vaknade sedan klockan 10 av att Kim och Fredrik kom tillbaka. Men fruskor.
Fredrik fixade och jag låg och åt i sängen..LOOOVLY!:D Tänk om man kunde börja morgonen så varje dag:D

Juste Kim har en teori, antingen är tjejer änglar, gudinnor eller psykobitches:P
Jag var tydligen en ängel...nej en gudinna som har dött och blivit en ängel..eller änglarnas gudinna:P
HAHA alltid lika skoj att lyssa på kim och fredriks små disskusioner:P

Fick sedan skjuts till skolan, ända fram till musikhus dörren:D
Då blev det bara planering inför alla kommande konserter vi har.
Nu sitter jag på samhällskunskapen, inte lika avancerat som matte diskret som Fantåmen har för tillfället. :P
Men riktigt tråkigt:P

Ikväll måste jag göra klart filmmusikarbetet som jag jobbat med allt för länge utan att bli klar:P
Nej ni, det är dags att låtsas göra någonting!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sara

Skit unge ;) Jag vill också få frukost på sängen ! :D

2009-01-09 @ 15:21:56
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0