GOD DAY, shit min gud!

Dagen började bra..jag kunde röra på nacken! HURRAY
Åkte sedan till skolan slängde in massa saker i studion, lökade sedan runt lite i skolan, kollade på lite danslektion och sedan åkte jag med bussen ner till centrum. Gick runt inne på Lindex i 100 innan  Alexandra  kom ner. Då gick vi in på Lz och började plocka ut kläder. Lilla Nisses mamma var det som jobbade, hur gullig som helst och hon hjälpte oss så sjukt mycket, plockade ut en hel outfit åt mig med en klänning, jacka, halsduk o mössa från french connection. Huuur fint som helst, jag vill köpa allt i den affären:D Jag hade även sån tur att Nisse själv tittade in i affären, alltid lika trevlig och se hans glada nuna och när hans mamma upptäckte att vi kände varandra så blev hon så lugn när det gällde låtet av kläderna:D Huur bra som helst! Vi hann dock inte med alla 6 outfiter eftersom kameran dog, men det får bli en annan gång. Och i och med det har vi ännu inte kollat igenom alla bilder. Tror jag ska sätta mig ner i morgon och göra det typ:)
Kanske kilar ner och visar lite om jag skriver ut dom lite slarvigt i svartvitt eller nått:D

Efter fotningen åkte vi ner med alla kläder och så sedan plockade vi upp Ems och drog sedan till Arena för att keka lite.
Hade liksom ätit två rostmackor med skinka på hela dagen så jag lyckades smälla i mig en HEL kebabtallrik, det har jag minsann aldrig lyckats med.

Juste nu är kameran skickad på lagning iaf, eller på "undersökning" hoppas att dom hittar felet och att lagningen går på garantin. (A)

Nu tänkte jag hoppa in och duscha av mig och slänga på mig lite andra kläder för ´sedan är det hockey som gäller:D
Hoppas att dom kör introt blev pepp när linda berättade om det idag:D:D

Rebbs , you are the one and only for me! ;)

Kommentarer
Postat av: R

Like what i'm hearing :* ;)

2009-01-13 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0