Freeedag wohoo!

Har just ålat in i mina nya jeans (puuh) och ska nu försöka få i mig någon slags föda!
Dagen börjar med religion, ska väl se klart filmen vi började titta på igår.

Igår hos fotvårdan gick det bra, jag har som kanske inte nämnt en förhårdnad på lilltån som vägarar försvinna. Hon skar och hade sig i den och la på någon typ frätande guck på så nu mina kära vänner är typ hela min lilltå svart! FRESH!
Well well det skulle hjälpa iaf sa hon:P

Fick nog det finaste samtalet inatt :) Även fast jag var sjukt trött, alla tankar virrvlade runt i huvudet en bra stund innan jag kunde somna:)

På dagordningen står det

Skola!
Förmodligen skita i samhällsprovet
Förmiddagen: Oplanerad (leka med mig?)
19.30..HOCKEY! yeaay, seriefinal och allt:D
AWESOME!

Nej nej detta har jag inte riktigt tid med måste fixa mig lite nu:)
Pussar och kram



The future!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0