Första skoldagen..check!

Att kliva upp i morse blev inte så jobbigt som jag trodde eftersom jag inte alls kunde sova igår.
Skickade ett gnäll sms till människan som skämt bort mig med sovsällskap.
"Haha, du behöver min arm.." fick jag tillbaka..PFF sällan att jag gör:P(A) hihi
Nej får fan vara slut på det nu, så kan det ju inte hålla på:P Att man inte kan sova själv alltså.

Dagen började faktiskt med en promenad och jag njöt, trot eller ej. Jag hade precis lagom mycket kläder på mig, dock frös man ju om näsan och kinderna:P Väl framme i musikhuset fick vi veta att våran lilla lärare Jenny minsann ska bli Mamma:D Å! Efter det var det dags slita. Alla grejer vi använt under julshowen skulle nämligen upp till musikhuset igen. Så det blev massa bär idag, från den lilla skåpbilen som hämtade alla grejer i skolan såklart:P

Jag, Rebecca och Jennis gjorde kvart vårat konstvärk på kuhin idag:D DEN är sååå grym:D:D haha
Och redovisningen kommer blir...aa kreativ:D haha

Nu kom jag precis ur badet, mumsade nyss på ett äpple och ska snart hugga in på min apelsin.
Sedan tänkte jag ta tag i mitt lilla filmmusik arbete igen:D
Får se om det blir nått "uppstyrt" idag..annars är det bye bye birdie :S hm weird

But I´m still haven´t found what I´m looking for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0