Flåsande gris...nehe bara lilla Elin

Japps så är det mina kära vänner..min dag började med en springtur..!

Jag var lite sen till bussen så jag joggade lite vackert, hann komma halvvägs ner för min backe då jag ser bussen åka förbi..HELVETE!?! tänkte jag eftersom jag redan var sen....MEN den blinkade så jag satte igång turbon och kuuutade allt jag hade och jag hann. Resultatet av den springturen var ju att jag kom tokflåsande in på bussen och inte nog med det så höll jag på snubbla i den lilla trappen på bussen också. GREJT!

Aaa någon som hade en sämre morgon kanske?..inte det?..nä okej:P HAHA

Bokföring första lektionen, stora uppgifter nu som innehåller allt vi lärt oss..gjorde en idag och fick helt perfekt resultat.
Ja, jag frågade ju Tommy om lite grejer såklart..jag är väl inget geni heller!
På lunchen slängde jag och Yvanna ihop den lilla uppgiften vi fått till arbetsmiljaskiten:P haha den blev AS brá!
Sedan sov jag under Religionen lite..(förlåt maria) men det var så mörk och skönt när du gick igenom massa på overheaden! ^^

Nu är jag precis hemkommen, tack för skjutsen Emma:)
Känner att jag är lite nere idag faktiskt..jevla deppsamtal innan man skulle sova. Usch måste verkligen göra något åt detta dilemma jag lider av. Men situationen är lite...komplicerad liksom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0