Fartfylld dag

Jag har varit trött idag, kom tio min för sent till skolan. Men jag gick i kylan och det var uppfriskande:D
Kom till skolan,då kollade klassen på film. Jag höll mig vaken i si sådär 10 minuter sen slocknade jag på bänknen..En halvtimma fick jag sova sedan vaknade jag av att alla stolar och bord rasslade till då lektionen var slut:P
Besök http://blandkullerstenarochbananer.blogg.se och läs och just våran faaartfyllda samhällslektion
Rätt skoj faktiskt.

Well well bussen blev det efter skolan iaf,tänkte åka hem men när jag plötsligt upptäckte att vi var vid kullstplan sa jag: Oj jag ska ju av..Linda svarade Näää lek med mig istället...-Okej! blev mitt svar:P Jag, lättövertalad? Nääee?
Jag, Linda och Yvanna(yeey) knatade då hem till Linda, slängde ihop lite gröt och te till mellis:P
Satt sedan och skrattade och pratade massor om allting.
Vi kom in på den nya filmen Yes man..där det tydligen är en scen med när Jim Carrey har tejpat sitt fejs med genomskinlig tejp så han tydligen såg helt galen ut.
"Detta måste vi prova" tänkte vi busiga tjejer. Linda letade fram tejp och jag ställde upp som frivillig för att bli tejpad:P
Aaa det var rätt skoj!

     

Som sagt faktiskt rätt kul. Tog mig sen en promenad hem, köpte tidningen åt mamma och sånt där:)
Hemma gjorde jag lite fler EU frågor (kors i taket) sedan blev det pizza och nyss bad:)
Tänkte faktiskt gå och sova snart, ska upp hyffsat tidigt för jag ska åka med mamms och papps till farsta i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0