Dagens satans teknik alltså

Som jag nämnde så ville inte riktigt datorn i skolan sammarbeta med mig idag.
När jag väl fick in bilderna på datorn fick jag inte över dom på skiva så då gav jag upp.
Lilla Linda hade då suttit ute i bilden typ en halvtimma och väntar på mig för vi skulle fika. Sorry pluttis!
Blev en hyffsat snabb fika, Y kikade förbi också. Mycket trevligt:D
Sedan tog jag en liten prommis hem i kylan, två små promenader idag:)

Tänkte snart ta en dusch, få bort de två liter hårspray från gårdagens fotning!
Måste leta rätt på mitt usb minne också har lyckats förlägga det. typiskt!
Kanske bär av till farsta på lördag med mamms och papps, shoppa lite kanske:D vemvet..

Längtar till min lön..kanske blir tatuering:D!

Kommentarer
Postat av: natalie

vad ska du tatuera för något då ?

2009-01-14 @ 18:23:15
URL: http://degonatta.blogg.se/
Postat av: emelie

jaaa tatuering! we can do it :)

2009-01-14 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0