Bra men ändå ganska dåligt

Fick träffa Sara och Timmy igår minsann:)
Mihihi Sara var inte så brun, timmy var dock det:P haha
Sedan kom lilla Linda och hämtade mig hos Sara, vi drog och handlade och snackade massa skvaller. Jag hade ju missat ett och annat kan man ju lugnt säga:P
Vi drog även förbi ishallen en snabbis för att sedan åka till willys för att inhandla sconse mix:)

Klockan var väl runt 8 när hon släppte av mig. Då var jag så skadad av allt kärlekssnack så jag städade och tände alla mina miljoner ljus, satt vid datorn tills klockan blev 9 och myste sedan ner mig i sängen med en kopp te och filmen 13 snart 30. Börjar ändå bli ganska bitter över alla filmers lyckliga slut:P SÅnt där händer aldrig på riktigt:P 
Och efter Lindas och mitt snack igår verkar vi kommit till en
 "skaffa-partner-period" i detta samhälle.
Och själv blir man aldrig kär, jäkla typiskt! Men någon dag kommer det väl någon som får mig att tappa andan. (varför är allting mycket snyggare på engelska take my breath away you know).

Juste fick ett samtal från en vän igår
-Seriöst Elin titta ut genom fönstret, jag svär jag ser ett UFO!
Jag går ut i köket för att kolla på detta "UFO"
Det jag ser är en prick som lyser sjuuukt starkt, jag suckade lite och sa:
- Det är polstjärnan:P
Lite stött svarade min vän
-Aa det visste jag väl!! Skulle bara kolla om du var med.

Jag blev trotts allt lite bortskämd igår, kroppsmassage för hela slanten:) Riktigt skönt.
Sen att jag fick sova i typ ena hörnet av min egen säng resten av natten för att någon bestämt ska ligga SNETT,  var väl mindre skönt kanske:P men men man kan ju inte få allt här i livet:P
Somnade sedan matchen mellan Sverige och Canada.

Idag bär det snart av hem till Lilla linda, förmodligen för mer skvaller och en härlig promenad.
Det kommer blir mys!

Jag: åå jag är helt flottig om händerna
Vän: "sa Anna Book och log"
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0