Biiitch Linda daa!

Gymmet gick ju bra, helt döööd i magen alltså. Lär ju kännas gaanska bra i morgon :P

Aa blev ju som sagt direkt upp till ishallen, i min fina tränings outfit!
Grejen var väl att ingen riktigt gillade den, Förstår inte riktigt.  Vadå lila leggings, gråa USA mjukisshorst, rosa sportbh, ett svart slappt linne och en svart tröja med röda ränder på armarna är väl inte fel?
Jo tydligen, men va fan. Orka vara snygg när man tränar eller ser hockey..NIII gillar mig äänddååå schhöörrni! ;)

Riktigt skit match var det dock, nynäs vann med 8-3 vilket iofs är bra. Meeen riktigt tråkig match att titta på.

Mycket snack om utgång på lördag, lönen kommer på fredag wooohoo som jag har längtat och som jag har slitit i den där gööölliga leksaksaffären. ca 7600 blev det denna gång! niice!
Helt ledig är man från jobbet denna helg med! Alltid skönt!

Nä gottfolk dags att ta bort beviset för att jag tränat!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Y

Hahaha! Nee tejpen var kanske inte assnygg direkt, men men kul som sjutton!

Äsch då din outfit var fi... speciell ;) haha! Nej då, så fin så. Imorgon ska jag få dig att skratta konstant så det gör så där härligt ont i magen! Moahahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0