Uppe på fötterna igen!

Efter kort tid av grått och depp är jag nu på fötter igen tror jag.
Gårdagen blev bra, tog en sväng in till stan och träffade Natalie lite, fick i min lite kek och så. Donkens hotwings!:D
På kvällen blev det sedan hockey, nynäs utklassade Rimbo med 13-2. Hur great som helst!
Sedan hänkade jag på Linda och Sara hem till Sandra där blev det lite mini spa och varsitt glas rött! Mums.
Somnade sedan sött med ett stort, hårigt, flåsande KVINNLIGT sällskap i sängen. Mmm Vovvsan då!:D

Var sjukt trött i morse men upp till jobbet skulle jag minsann så fick inte sova länge inte.
Det gick sjukt fort på jobbet idag, jag har brottats med buttrickshyllan idag eftersom vi hade fått miljoner med nya grejer .Så jag fick jobbet att konstruera upp den lite så att det såg snyggt ut och att det fanns någon viss typ osynlig ordning som bara jag kunde:P Blev hur bra som helst, jag säger bara PASSA er för godisar i färgglada färger med genomskinligt plast alltså..tvål, gammal ost, peppar, och fisk är några av smakerna som finns på dessa karameller!

Jag har även sett till att övningslköra lite idag med pappsen, note till nästa gång "planera tidigare"
Annars gick det hyffsat:D

Kvällen är OP så ring mig va?:D
Får bli lite bilduppdatering idag!
Pussar


   

Kommentarer
Postat av: Y

Haha! Skönt att man är så snygg.

Grymt.

Rebbs är bara underbar. Hoppelihopp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0