Ta dig i kragen kvinna!

Idag vaknade jag med härlig träningsverk i magen och benen!:D
Lekte med min pilatesboll igår minsann:D En trogen och bra vän!

Men för att kompensera det så gjorde jag en kladdkaka idag.
Det är väl därför man tränar? för att kunna äta godsaker med gott samvete?
Eller?..

Underbart väder har det varit idag så jag tog en promenix med käre Fredrik bort till Iwan där jag sedan fick roa mig själv med tvn eftersom pojkarna hellre umgicks med Datorn. HAPP! ;) Schyysst!

Aaa som nämnt så bakade jag en kladdkaka idag, riktigt mumsig och kladdig blev den! Wiie
Men jag käkade faktiskt en grönsakspaj med sallad innan så så hemsk är jag inte:D

Sen att jag åt en kebabtallrik igår är väl ganska oskyldigt..var trotts att lite bakis!


Kommentarer
Postat av: Y

Ät på ba! Det kan inte skada! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0