Suckie Suckie, fniss!

Tandläkarbesöket gick bra, vi skrattade gott alla tre när tandläkaren borrade och sköterskan höll på att få med sig hela min tunga in i den där sugmackapären! hahaa:D Ni skulle hört ljudet, jag dog. Och som ni förstår och kansk vet så är det inte så lätt att skratta när man har typ två små speglar, en borr och en suggrej i munnen samtidigt!:P

Efter det gick jag runt i centrum och glodde lite i affärer tills mamma kom.
Då bar det av till willys och kvantum sen hem.
Nu sitter jag här, ena sidan av överläppen hänger inte riktigt med, ser sjukt kul ut:P
Men det släpper väl snart hoppas jag.

Nu ska jag se om jag kan knåpa ihop en header till Miss secret!:D
Puss puss:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0