Soft dag må jag säga!

Började dagen med skön sång, spelade in ett röstmeddelande med "jag må hon leva" till Camilla som idag blir 19 :P Grattis igen!:D

Fick åka skåp till skolan idag, kände mig som en lite polack där bak!
Blev bara lira lite låtar idag, kändes ganska onödigt för mig att vara där, körar bara lite men men.
Blev sedan upphämtad av Fredrik, blev en tur till kvantum för att inhandla lite grejer för han skulle minsann laga mat år mig eftersom jag vägrade äta skolmaten! WÄ

Blev film innan maten, såg Bolt igen. Den är så jävla grym. Hamstern alltså, vi skrattade så vi dog i mellan åt.
Och jag fällde en tår i slutet haha! Sedan blev det matlagning för hela slanten. Jag hackade bara lite grejer annars fixade Fredrik allt:P Spagetti och köttfärsås blev det, mycket gott för det var minsann ingen vanlig köttfärsås inte! Specialare!
Blev lite serier efter maten vilket resulterade att jag somnade..OVANLIGT.Jag är sånt himla roligt sällskap.
Men Fredrik klagade inte för han fick sig ett lite powernap han också!

Sedan flängde vi runt i bilen, först till Fredriks bror och hämtade en nyckel sedan upp till sandhamn för att hämta Fredriks mor,efter det hem till Kim och hämta en tv och sedan plocka upp två hockeypojkar och sen skjutsa hem mig! haha
Nästan sett hela nynäs idag!

Nu blir det slak vid tvn..tänkte bara återigen slänga upp en elak bild på Fredrik.
Kolla in minen "HM ska hon ta kort nu igen, goddammit!"





Kommentarer
Postat av: Bolle

En dag kommer jag ge igen. Den dagen kommer du ångra alla dessa bilder och det med råge!

2009-02-05 @ 01:00:23
URL: http://bolle17.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0