Racer Elin

Idag tänkte jag vara ful och ta sovmorgon men det gick minsann inte.
Klockan 8 ringde telefonen, Fredrik!

"började inte du klockan 8?"
"ehhm jooo"
"och du sover?"
"liite"
"ska jag komma o hämta dig"
"aa gör det:P hahaha"

på två röda hade jag kläder på mig och 5 min senare var skjutsen utanför dörren!
Lyxigt värre!:D

Redigerade lite bilder idag på lunchen och visade Lasse, han var nöjd minsann!
Nu ska jag bara skicka en logg till honom, vad det nu ska betyda:P haha well well
Började läsa boken vi ska läsa på svenskan. Jag valde Ondskan, tänkte har ju sett filmen, skulle vara kul att läsa boken också!:D Vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med nu efter mitt härliga bad!
HM!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0