måndag morgon!

Åter i skolan, orkar inte göra det jag ska.
Men jag har iaf en fin tröja på mig, lost and find..hihi now its mine!:D ett tag iaf!

Sitter på bokföringen, känner mig verkligen inte motiverad, wää!
Och rebb är inte här heller, det suger ju!

Äventyret till donken igår blev nice, ät el natcho btw, sjukt god!:D
Fick sällskap hem av två gubbar, hade iofs helst sluppigt men men.

Gubbe:  Eller hur lilla flicka?
Jag: Ehm..aaa!
Gubbe: här sitter vi gubbar och babblar, du får också prata.
Jag: Hehe jag slipper helst!
Gubbe: hehe..jaja!


....................någon minut senare

Gubbe: Eller vad säger du?
Jag: Jag lyssnar inte på eran konversation!
Gubbe: Neej nej, jag förstår. Hur gammal är du, eller ung rättare sagt?
Jag: 18
Gubbe: Aaa det är inte lätt att gissa ålder på er unga tjejer längre.
Jag: Nej!
 

Seriöst, jobbiga översociala gubbe, han hade ju en gubbe mitt emot sig, varför ska han dra in mig i deras samtal liksom!
Nej fan nu måste man öppna boken kanske:P
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0