Lööördag morgon!*:D

Godmorgon Godmorgon!
Möttes av skinande sol när man klev ut i köket kl 9 morse:D
Bär snart av ner till Jobbet!

Blev en mysigt dag igår, jag och min vän åkte ut till Ringvägen och satte oss på ett riktigt smultronställe där solen värmde härligt i ansiktet och vinden knappt nådde oss. Riktigt skönt och mysigt.
Vi satt där en stund, blundande och bara lyssnade på vattnet och hade solen i ansiktet!
Sedan tog vi oss en liten promenad längst stenstranden, fick sällskap av lite svanar så gled runt!

Halv 8 var det dags för hockey! Nynäs mot Åkers.
Inte en allt för spännande match, mycket utvisningar. Nynäs tog en 5-0 ledning in i andra period.
Inte ens när Nynäs hade tre utvisade lyckades Åkers göra mål. Vilka sopor alltså!
Matchen var läskigt lik förra om man tittade på poängen. Åkers lyckades klämma in 2 mål men Nynäs ökade till 7-2 i tredje period och så slutade även matchen!

Blev en vända på kvantum med Linda och hennes pappa innan jag sen åkte hem och sov sött i min lilla säng.

Idag står det kalas på schemat. Emma ska ha lite födelsedagsfika eftersom hon fyller år på söndag (om jag inte minns fel) Kvällen är OP än så länge, för se vart det leder!

Dags att åka till jobbet.
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0