Limma Limma!

Blev som sagt hem till Jessica innan telen igår.
Tror jag hann byta kläder 78 ggr innan jag kom i någonting som kändes bra!
Riktigt trevligt och massa skvaller blev det minsann!:D
Strax innan 12 kom Niklas och plockade upp oss och skjutsade oss till telen, GULLE!:D

Jag var minsann givmild igår bjöd folk hit och dit.:D haha
Kvällen hade väl varit bättre om en viss människa inte hela tiden stirrade på mig, vart jag än var så var han 5 meter bort och tittade på mig liksom. FREAK!
Blev inte lika mycket dans denna gång, hängde lite med mr D vid black Jack bordet en stund och hängde nere i rockbaren. Träffade även på snubben som försökte få med mig hem för någon helg sen hahaha sorglig människa alltså. Nej kände mig allmänt "köttig" igår. Alltså som en typ köttbit bland massa lejon:P ganska drygt faktiskt!
Ringen funkade inte lika bra denna gång alltså:P

Somnade iaf gott i min säng utan ont i fötterna denna gång med:D haha

Jag hade nästan ångest för att titta kontot i morse men till min stora förvåning så hade det bara dragits 145 kr från min kort. Och när jag sedan tänkte efter så skrev jag bara under just 2 kvitton, inträde och en cider. De andra gångerna jag beställde i baren skrev jag aldrig under:P haha den ni, inte varje gång!:D awesome!

Idag har jag spenderat mesta tiden i sängen faktiskt, var uppe vid halv 1 och käkade frukost sedan gick jag och la mig igen. Vaknade vid halv 5:P haha Käkade lite mer mat och nu har jag hållt mig vaken minsann:D


Tack för en kul kväll snyggo!:D

Kommentarer
Postat av: J

tack sjääälv babe :D!

2009-02-02 @ 07:48:01
URL: http://jerres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0