Inte illa alltså!

Serverad frulle med färsaka frallor, ägg och godmorgon juice:) MUMS

Så började min dag iaf, finns ju absolut ingenting att klaga på där inte!
Nej, väldigt konstig dag måste jag säga, massor med blandade känslor hit och dit:P
Well well. Blev pancakes idag igen, smarrigt värre:)

Bunkrade även på mig 4 ton kläder och fick mig en kvällpromenad ut till knappelskär och tittade på stjärnorna och gjorde min första snöängel för i år:) Blev riktigt lycklig när jag såg att det var stjärnklart:D

Nu är jag hemma igen och ska snart krypa ner i sängen tänkte jag:)
Blir en prommis med frida i morgon, runt alhagen kanske? hm tål att tänkas på.
God natt gottfolk:D


Kommentarer
Postat av: Y

Hahaha!! Oj sorry, visste inte att man inte fick det ;) Vad mys din dag lät, fortsätt med det! Det är ju looov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0