Inte från mitt håll iaf

Haha nämnde ju förut att jag hade en ångestfri söndag.
Kan ju säga att det var ju iaf en som inte kände så. Ångest ggr tusen.
Fick veta lite saker som man inte blev så himla glad av att höra.
Chockad, ställd, besviken, smått ledsen, arg. Var väl dom känslorna jag kände.
Tog mig då ett bad och funderade igenom situationen.
Många olika tankar flög igenom huvudet, men kom sedan till ett klokt beslut.
Jag blev nästan förvånad över hur bra jag löste situationen.
Hade det varit förut hade jag lätt agerat efter det första tankarna som flög upp i huvudet.

Sedan kom Sara flyendes hit! haha:D
Blev massa snack och sedan vann hon en klänning på tradera..eller aa hon vann budgivningen!:)

När vi sedan var hungriga lagade mamms i ordning pannkakor till oss. Snällade mammsen:D
Mitt i maten kom Timmy och störde:P haha
Sedan blev vi gottegrisar sugna på dipp så vi åkte till kvantum och köpte morötter och dipp:D
Vi plockade även upp Catta på vägen och sedan åter hem till mig för att kolla beck!

Nu lämnade dom precis mig och jag tänkte faktiskt krypa i säng.
Ska tydligen upp klockan 8 i morgon för att äta frukost med en vän..
Ska plocka i ordning lite här först kanske! kläder på golvet o grejer!

Riktigt Oawesome gjort fakstiskt! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0