Härliga morgon!

Sov till halv 10 i dag:) Riktigt skönt måste jag säga, tänkte att det kanske var bäst att passa på att sova ut lite innan man i morgon och dagen efter den måste gå upp kl 9 för att sedan vara på jobbet kl 10.

Började dagen med att åter igen ta på mig massa kläder:)
Sedan tog jag och vovvsan en långpromenad runt alhagen i solskenet.
Det värsta med min hund är att hon är så sjuttons lat:P När hon insåg att vi skulle gå den långa promenaden så började hon stanna hela tiden och försökte gå åt andra hållet!
Hundar ska väl gilla att gå? Men hon blev glad sen när jag släppte lös henne så hon fick rulla sig i snön och skutta runt uppe i skogen.

Nu måste jag skynda mig för Linda har semelmys hos sig!
Hade totalt glömt bort tiden!
Bye bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0