Girls night out in sneakers!

Aaa kvällen blev ju inte riktigt som planerat, jag hade tänkt att vara nykter jag.
Men så blev det inte,

Blev först bowling med Johanna och Calle då slank det ner lite öl och sånt där.
Sedan fick vi bowlinggrannar, Linda, Julia, Malin och Emely så när jag o mitt sällskap hade spelat klart så valde jag att vara kvar med flickorna:P Vi 5 blev bjudna på två drinkar av någon grabb/gubbe. Lindas Jerka var där med typ jobbet eller nått o chefen bjöd!:D Awesome
Haha juste, Jag och Emely lyckades ju ha lika dan t-shirt också!  Great!
Well well när deras tid var ute så ringde jag papps så fick han köra oss hem till familjen Carlsson, där blev det dricka lite vin och piffa upp sig lite.
Sedan så bar det av vidare till telegrafen för att dansa lite. Alla tjejer iiii Sneakers:D riktigt nice. Var inte alls förberädd för att gå ut, jeans t-shirt och vanliga dojjor! Men det var hur nice som helst!

Hittade min kära dansvän Olav också, mycket trevligt:D
Hade med mig kameran in på telen också, denna gång gick det bra::D haha kollade igenom i morse, pers mage hade minsann hamnat med på kort också! hahaha snyyyggt!

Rörde mig från telen vid halv 3 tror jag det var:) slockade sedan på två röda! haha
Nä men riktigt kul kväll igår, det är när allting är oplanerat som det blir som bäst!:D

               

Kommentarer
Postat av: ThereseLo

haha åfan. det vore ju inte helt fel med sånna beundrare :P

2009-02-09 @ 00:08:56
URL: http://thereselo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0