en liten biltur! snäll-Elin

Efter jag fönat håret hade jag ett missat samtal från Fredik.
Ringde upp och frågade vad han hade på hjärtat.
Han ville ha sällskap för att han skulle hämta Kim inne i stan.
Och självklart ställer man upp:) Slängde på mig lite kläder (eftersom jag precis kom från badet) och hoppade ut rikk parkeringen!
Vi styrde mot sthlm, men vi skulle längre än så problemen var bara att Fredrik inte riktigt visste vart:P
Men efter lite info från kim så satte vi kurs mot hägerstens åsen!:P

Väl framme körde vi först förbi Kim och sedan när vi plockat upp honom så behövde Fredrik kisspaus:P
As bra kör på gångvägen och kissa på dagisgården, JÄTTEFIFFIGT Fredrik:D haha men det gick ju bra iaf.

Var hemma igen precis lagom till ost och skinkpajen:D Muums!
Snart blir det upphämtning av Jessica och Niklas och sedan hem till Jessica för piff!
Får se hur denna  kväll slutar;)

   

Är inte Fredrik söt i toffs?:D HAHA!

Kommentarer
Postat av: Bolle

Jag får en sådan stark lust att döda dig, käre Elin. Det där var då inga snälla bilder. :'(

2009-02-01 @ 22:20:16
URL: http://bolle17.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0