5 ggr nu får det fan vara nog!

Dagen på jobbet var riktigt seg:P
Jag har fördrivit tiden med att busa med alla barnen.
Lasse visade mig en sån där laserpekare idag, så den har jag haft kul med!
Eller rättare sagt, gjort den smått förvirrade.
Lyst på grejer som barn hållt i, eller på golvet så dom sprungit efter som små kattungar.
Och dom förstod verkligen inte vad det var för någonting:P
Jag lyckades även göra föräldrar smått fundersamma:D hahah sjukt roligt.

Strax innan sex blev en middag ute på torö inplanerad.
Upphämtning skulle ske halv 7.
Alltså...jag skulle hinna hem, duscha, föna håret, välja kläder och sminka mig...
PÅ EN HALVTIMMA!
Detta är ju näst intill omöjligt tänkte jag !
Men faktum är att jag faktiskt hann, jag till och med bytte kläder 2 ggr:D haha

Iaf, jättetrevlig middag. Det bjöds på Taco och efter det tee och ballerinakakor. MUMS!
Mycket mysigt par dom där två alltså!:D

Nu är det dags för sängen, i morgon kommer det tydligen någon säljare så ska få välja ut lite grejer som jag tycker affären ska ha:D Wiiie.
Sedan efter den dagen är jag ledig hela helgen då det står festligheter på schemat!
Måndagen tänkte jag vara hemma och packa...fööööör, jag har ju faktiskt inte nämnt att jag...

DRAR   TILL   TENERIFFA   PÅ   TISDAG  !  :D  :D



Teneriffa 2008

Kommentarer
Postat av: Y

Tjohooo!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0