So totally awesome

Helluu

Blev en dag på Nicksta idag igen, var där igår med Emelie men idag fick jag sällsap av Johanna och ..JOOON:)
Riktigt mysigt, jag bjöd på hemma gjort blåbärspaj och mina drömmar! Det var inte allt för soligt men det var jättevarmt ändå.
Jon kom fram till att jag blivit en pensionär som bara städar och bakar:P M taack för den! Sedan blev jag och jon nästan attakerade av en fågeljävel och jagade av en envis broms!
Riktigt nice dag, Mycket trevligt att träffa min Awesome man igen:) Man måste passa på medan han är hemma! Så jag ringde och väckte och tvingade upp han stackarn men det tyckte minsann hans mamma var bra!

Nu är jag hemma igen och ska bara hoppa in i en dusch och sendan blir det iväg på kalas.
Hoppas att jag hinner träffa handsome lite innan bara, han är uppe på hockeyskolan och är tränare där sen kommer han bara hem och äter och sedan är det träning igen!
Så tänkte kolla om det finns nått han kan äta så ska jag laga i ordning det:)

Nu måste jag draa så jag hinner fixa mig!:)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0