helloo

Jag har blitt en riktigt dålig bloggare här märker jag:P

Vad har jag gjort hela veckan? Har testat på spinning med min kära faster. Det var väl helt okej, ganska kul men alldeles för tråkigt ändå för mig, för lite variation och sen fick man ont i rumpan:P Sadeljäkel..
Dagen efter det blev det bodyjam på Gym on the web, här har vi någonting som jag tycker är riktigt kul alltså:)
Ett dansbaserat träningspass, grymt kul! Lilla Yvanna är ju lite instruktör också så det är kul att springa på henne:)

Jag har tagit mig ner till abf och scannat in mina betyg och intyg från svens, igår blev det en vända till Ikea med Fredrik och Lina, ehm ja inte hänt allt för mycket annat:)

På lördag blir det för lunch hos farmor+ tårta för att hon fyller år och efter det kalas för Jacqline, först mat på mulan sen, kanske freja sen telen antar jag. Även Sara ska med vilket är kanonkul!:) 

Idag lunchade jag och mannen på sheriffen och sedan blev det en kaffe ute på lövet följt av en prommis:)
Nu har jag precis bodyjamat igen så jag är svettig som en gris!
Mannen är arg för att jag inte var hemma när han inte hade nå nycklar och ville in..det är ju inte allt för kul. Tur för mig att han jobbar natt annars hade man väl fått smisk. Ett misstag från mig och då förtjänar man kanske lite smisk?:P well well..
Nu ska jag snygga till lite här hemma och sedan duscha av mig all svett! wä

I morgon är en ny dag, jag ska nog ta och gottgöra mitt misstag till handsome faktiskt:)



min snygga man på lövet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0