uppdatering..

Möttes av ett härlig solsken när man vaknade upp i fredags.
Fick en kopp te serverat av sötnosStina och sedan förflyttade vi oss alla ut på balkongen.
Helt perfekt förmiddagssol har de dom jävlarna! Så där satt vi länge och mös i solen alla fyra!
Vid 12 bar det av mot nynäs med ett stopp på Maxi i haninge!
Efter det for vi ner till Marcus land ute på torö (mysigare ställe får man leta efter alltså)
Fredrik och Markus bar lite soffor medan jag och Stina satt på terassen och pratade. Så det ska vara!
Åkte sedan hem och bad mamma att toppa mitt hår!
Kvällen blev lugn, pizza med familjen och rummet fick sig en omgång. Såg förjäkligt ut!
Var sjukt grinig hela den eftermiddagen och kvällen med det kom ett litet happyface och gjorde mig lite glad sen iaf:)

I lördags blev det först jobb, hoppade in för Therese. Jobbade till kl 2 och blev sedan upphämtad av mamms och papps och drog sedan ut till farmor och farfar för att äta lite påskmat! Tror vi var där ute till klockan 7 ungefär sedan åkte vi hem.
Min kväll var fortfarande OP så jag slakade lite vid datorn och för att fördriva tid fixade jag håret och lite sånt. Vilket kom till användning då jag hörde att massa folk skulle ut. Fick en inbjudan till Kim där han, Linn och Fredrik var så jag kilade dit.
Hann inte vara där allt för länge, sedan gled vi till telen. Jag trodde inte att det skulle vara några problem att vara där nykter men det var verkligen helt kasst. Så lyckligtvis fick jag en redbull-vodka av fredrik, sedan stötte jag på Robin som bjöd mig på lite sambuca och sedan fick jag i mig en till redbull-vodka. Efter det var det som vanligt igen. Dansade massa med Kim som var glad över att ha en danskompis!:D Träffade på massa goa tjejer också, bland annat Y! Yeeay!

Igår var det ut till torö som gällde, Stina och Marcus hade ordnat påskmiddag för några vänner. Så jag, Fredrik och Iwan sällskapade ut dit. Bjöds först på lite hamburgare till lunch sedan massa babbel, följt av lite Yatzy och kortspel. Stina lagade i ordning lamstek med potatis och rödvinssås. Helt fantastiskt måste jag säga. Sjukt gott. Till efterrätt blev det kladdkaka med divistivekex i, också helt sjukt gott!
Sedan bestämde vi oss för att leka lite charader, i TRE timmar höll vi på. Helt sjukt roligt. Fredrik blev utnämd till den sämsta gissaren men den bästa spelaren.  Nää riktigt roligt var det, jag skulle ha filmat Fredriks gester för att förklara Magnus Uggla. HAHA Iaf, vi rörde oss mot nynäs igen vid hav 1 ungefär.

Idag har jag och F tagit oss en rask prommis runt ringvägen. Mycket skönt!
Nu är det lite städning som står på schemat! Kanske ska se till att plugga lite idag också!
Så då var romanen om min helg över! Måste se till att uppdatera oftare så man slipper dessa 7 sidor långa uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0