truddelutteplutte

Blev en slak dag för mig idag.
Ville inte riktigt kliva ur sängen i morse faktiskt:P
Men jag gjorde det, klev utanför dörren med handsomes mjukisar, hans tröja och mina snodda klackskor:P haha jag var BEAUTIFUL vill jag lova:P
Åkte som tur var hem och bytte skor.
Massa lir idag bara, repar inför mösspåtagningen då vi spelar på telegrafen för alla som missat det! Gick runt bakis hela dagen faktiskt och Robin skulle hålla på o mobbas den jeeveln!

Åkte iaf iväg med mamma och simmade lite och då släppte faktiskt bakfyllan:D  As skönt!
Nu mår jag istället illa för att jag åt för mycket. "lagade" i ordning körrbullar, mos och gräddsås. Det var förut en standard måltid men nu hade jag inte ätit det på typ ett år om inte mer:P For real!

Lämnade även in skorna hos skomakaren och han skulle ha fixar dem tills i morgon, yeeay!

Kvällen vet jag inte hur den blir, lugn säkert:D

Pussilago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0