Shit pommes!

Vilken dålig uppdatering måste jag själv säga:P
Söndag är det idag då, inte skrivit sen i fredags va?:P

I fredags efter skolan så invigde jag våren/sommaren med en glass nere i hamnen med att par goa människor i från klassen. Efter det så åkte jag hem till jessica och vi drog sedan och grillade med lite folk ute på ringvägen. Jag hade även blivit medbjuden på stand up nere på folkan på dagen. Så efter grillningen gled jag hem till fredrik och förkrökade lite och sedan drog vi ner. Hyffsat kul men tröttheten tog snabbt över och jag sjönk ner i stolen med min kära cider:P
Sedan blev det en lång vandring hem och somnade varmt och gott i min säng^^

I lördags blev det jobb till att börja med, en liten trevligt "främmling" kom in och hejade lite spontant vilket var mycket trevligt:D
Sedan mötte jag upp Jessica och Emma nere i hamnen för att sedan åter igen åka och grilla.
Blev ute på norvik denna gång, skogsvandring, bergsklättring och spruckna berg får beskriva dagen.

Hamnade sedan hemma hos Jessica, spånade i vad som skulle hittas på. Vi båda luktade brandlök och kände oss äckliga så vi tog på oss snygga kläder och gled hem till Christoffer för lite människor satt och krökade.
Efter det blev det telegrafen, fast man som vanligt satt att man inte skulle gå dit. Men efter en helt del glas vin så är man mer villig att gå dit. Blev en massa svängom på dansgolvet, rätt mycket folk ute, roligt folk också!
Stötte på på Johanna som faktiskt var nykter som jag sedan kunde åka hem med när klockan blev 3.
Somnade sedan sött och vaknade halv 2 i förmiddags.

Idag blev det en prommis när vi hade vaknat och käkat frukost
Snackade sedan med lite vänner och bestämde en tacokväll!:D
Och nu är man hemkommen igen och ska snart krypa ner.
I morgon så ska man in på match, Aik-Ssk minsann:P spännande
Men nu är det godnatt'

Puss o ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0