Jag kommer bli en strålande husfru..

Igår for jag och mamms och plaskade i vattnet i ösmos nyrenoverade pool:)
1000 meter blev det och jag spörtade så bikinin nästan flög av de två sista varven. Två om simmningar blev det så tanterna nästan fick kallsupar när jag körde förbi:D
Vi hade planerat att ha lite fika mys på klassrådet idag eftersom det var Jennys sista dag så det blev bakning när jag kom hem. Klassmuffins (kladdkaka fast i muffins formar) dom blev helt perfekta:D
Klockan var väl strax innan 9 när Handsome ringde och frågade hur vi skulle göra inför natten.
Jag sa att vi skulle sova hos honom och att han då kunde komma hit medan jag packade i ordning lite kläder.
"aa jag är precis hemma nu så jag kommer inte på en gång......ÅÅ NEJ" då kom han på att jag har nyklarna eftersom jag gick hemifrån sist i morse:P Tji fick han och det var bara att vända och gasa hem till mig:)

Dagen började med en serverad frukost (tack söt) sedan fastnade jag liksom i lägenheten när jag hade pussats hej då.
Jag hade smusslat med mig lite nya disktrasor och en rengöringsspray som doftade blommor så efter att jag hade fixat mig själv kavlade jag upp ärmarna och tog mig an disken som irriterat mig i två dagar nu.
Vet inte hur lång tid det tog men jag var iaf skrynklig om fingrarna efter:P Då sprayade jag glatt de blomdoftande medlet över hela köket och torkade rent. Det luktade verkligen sjukt gott:) Körde även lite på bordet framför soffan!:)
Jag längtar efter att se handsomes min då jag sagt att han verkligen måste ta tag i den där äckliga disken som stått i två dagar nu och sedan får se att det skiner i köket oh luktar blommor! Om doften är kvar dvs..
Han lär väl ringa snart, han slutar nu.


Mina fina kakor ^^

Kommentarer
Postat av: R

DOM VA FETT GODA! :D

2009-04-24 @ 12:55:58
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0