Jag fick en sån där liten glädjetår!

Gårdagen blev helt okej :)
Gled hem till Linda strax efter 9 igår och vi gick sedan hem till Sara.
Sedan bar det av till Yvannas partaj!
Det var riktigt kul att nästa alla verkligen var rockiga!:D
Blev massa dricka, goda chips, sång och dans innan jag vid halv 1, ful och glad mötte upp Handsome och vandra hem till honom. Här sitter jag nu i min ensamhet, med våfflat hår, Iron Maiden tröja och smurfblå mjukisar i hans lägenhet,
Han är på lilla jobbet och kommer hem vid 18 så tänkte väl hålla mig här tills dess!:)
Funderar på vad man ska göra, kanske är snäll och brottas med diskberget herrn har skapat så vackert:p
Fick för några timmar sedan stränga order om att äta någonting också, kanske ska ta o göra det snart:P
Sitter och funderar på vad programmer för camen heter, ska ge det lite tid så ska jag slänga upp en fin bild på mitt snygga jag!
Bilder från gårdagen kommer också, här och på Facebook skulle jag tro!:D



Tänka sig vad kul det blev när man hittade programmet:D hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0