hallåå!

Blev att sova med hunden i natt! Eller jag vet inte när hon dissade mig men jag somnade gott iaf trotts hennes flåsande!
Började dagen med att steka hamburgare, det är inte alla som gör:P
Vi har ju så mysigt på estet så vi tar ju med oss matlåda varje tisdag (oftast)
Så idag blev min lunch hamburgare! Smarrens!
Fick skjuts med bästaste kim till skolan, Tackar!

Dagen innehåller bara 2 lektioner, ensamble och sceniskt musikprojekt! Så det har blivit bara massa lir idag!
Tog sedan bussen hem och slocknade på soffan! Vaknade nyss och tänkte försöka mig på att skiva min rapport till projektarbetet! Kvällen är OP men kanske får man spendera den med Handsome om jag har tur!
 
När rapport sa jag va!
Pusseliknuss!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

´Tackar!

2009-04-14 @ 18:00:05
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Klänningen kommer från Stylebystar. Jag tror faktiskt det blir beställning för min del :)

2009-04-15 @ 19:09:30
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0