Det var allt något nytt

Igår for jag till haninge och sprang runt lite i affärer:)
Fick med mig ett skärp och en klänning hem.
Sedan blev det middag med familjen och sedan ett långt bad.
Satt sedan i mina största och mysigaste mjukiskläder så får jag ett sms.
Det var P han tyckte att jag skulle komma ner till tobbe där det var lite folk och firade att Tobbe fyller år snart.
Tvekade länge, skulle jag hoppa ur mina sköna mjukisar och ta på mig jeans!?!?
När jag sedan fick veta att Fanny var där så knatade jag dit.
Ganska snart hade N och P stränga order om att alla skulle gå ut... på telen..på en fredag! HAHAH
Jag kan säga att de var bara jag och Fanny som var där när vi kom dit! Inte en käft där:p hahaha
Vi stannade där ett tag, det bjöds på drinkar hit och dit och det tackar jag varmt för!:D

Vi fortsatte sedan till Annas men där blev ju inte långvariga..
Inte långt efter det så vandrade jag hemmåt!:) Slocknade sedan efter ett litet samtal...

Idag är det rockfest som står på schemat! KOmmer nog bli awesome!:D
Nu är det dags för frulle!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0