Burgare som smakar cement!

Jag hade rätt om att jag skulle få fruktansvärd träningsvärk efter passet med Calle på gymmet:P
Jag har till och med haft problem att gå, förstår ni hur illa det är:P
Jag vilade mig dagen efter då jag trodde att värken inte kunde bli värre. Jag hade liksom glömt bort att träningsvärken alltid är värre TVÅ dagar efter:P Så igår kom jag knappt ur sängen alltså, helt sjukt. jag har såå ont på sidorna, ner över höftbenen.
I vilket fall, Calle ringde mig igår när jag var hemma en sväng och fikade. Frågade om jag vill med o gymma.
Min första tanke var såklart nej, eftersom jag var aaaningen stel. Men på nått vänster så övertalade min hjärna mig så jag slängde på mig träningskläderna och åkte till gymmet. Det blev ett ryggpass denna gång. Jag har inte tränat rygg många gånger så det var lite knepigt att hitta och känna alla muskler men Calle är en toppencoach måste jag säga.

När jag var på gymmet ringde min vän Natalie och frågade om jag inte hade lust att komma in till stan.
Tvekade lite först (ännu en gång pga träningsvärken) men bestämde mig sedan för att åka.
Åkte hem duschade och fixade mig, och tog sedan 6 tåget in. Fick sällis med Fredrik som skulle in och träffa någon tjejpolare och vi bestämde att vi skulle höras senare för att ta oss hem tillammans också! Good deal!

Mötte upp Natta vid karlberg, kirrade lite thaimat, gick hem till hennes mamma och käkade.
Resten av kvällen blev det massor med prat, skvaller, en flaska rött och lite alfapet! Mycket trevligt.
När klockan sedan var strax innan ett ringde jag o hörde vart F höll hus. Bestämde sedan mötesplats Östermalmstorg.
Mötte upp honom och hans vän Emelie som vi sedan ganska snart droppade vid en taxi och började varndra,
Vi hade nämligen blivit erbjudna att sova hos Markus och Stina:) Gullisar
Så vi vandra dit, tog väl sin lilla tid. Skrattade gott när F berättade om sin kväll (när han är aspackad är han en fantastisk berättare) Han hade hamnat i sällskap med en kille som kallade sig själv för Joel von förmögen! Kommer inte ihåg allt som han berättade men oj vad jag skrattade:P Riktig wannabe-stekare hade denna joel varit!
Vi stannade till på donken för att F var hungrig, det är här rubriken kommer in!
F beställde en QP, vi satte oss, ha började gnälla över att det var blött på bordet, fick servetter att torka upp det med och slängde de sedan på golvet (gris!:P) När han sedan tar en tugga av hamburgaren tycker han att den smakar cement och började föra ett jävla liv om att det var som att tugga på bordet och att han minsann skulle gå o tugga på cementsuggorna nästa gång:P Helt knasig var han, men gud vad jag garvade:P hahaha

Vi somnade iaf sött i Stinas och Marcus bäddsoffa sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0