Älska spontan äventyr!

Catarina ringde mig igår och frågade den vanliga frågan, om jag kunde styla henne.
Självklart säger jag och frågar vart hon ska. Då var det minsann en lite studentskiva planerat.
Efter lite prat frågar hon om jag inte vill följa med:) HELL YEAH!

Så det blev rally hem började fixa mig, efter en stund kom hon och då kirrade vi henne.
Hon blev så sjukt snygg den jäveln! Mums!
Vi tog 8 tåget in, förkrök på tåget var inplanerat men det sprack ju då vi totalt glömt att man inte får dricka på tågen:P haha

Väl inne i stan ska vi försöka hitta Catarinas vänner vilket tar en stund, när vi springer runt och letar efter nån jevla gata stannar Catta två mörkhyade män för att fråga om vägen. De förstod oss iknte eftersom det endast snackade engelska.
Cattas tele ringer precis då och jag hamnar själv med dessa män som fortsätter att prata med mig. Allt blir bara mer och mer obekvämt och jag önskade till gud att Catta skulle lägga på bara. När hon äntligen gjorde det så typ sprang vi därifrån:P haha  Vi hittade tillslut hennes vänner:) På vägen till krogen vi skulle föra på bestämmer jag och Catta oss för att kissa i en buske. Detta slutade med hål i mina fina strumpbyxor, jefla skit!
well well vi mötte upp fler av hennes vänner på krogen, mycket trevliga människor måste jag säga:D
Sedan begav vi oss mot Metro som krogen hette där skivan var..(tror jag iaf)
Tänker ta kvällen i punktform.

• Kom dit, redan massa alkohol i mig
• Ut på dansgolvet, dansar som fan
• Pratade med massa trevliga människor
• Lyckas ha AV min klack på skorna
• Tvingas gå i strumpfötter större delen av kvällen
• Får veta att jag tydligen är den näst snyggaste människan cattas vän Victor hade träffat (hans flickvän var den snyggaste)
• Catta hittar ett par skor på dansgolvet
• Jag provar, precis min size, jag snor skorna.
• Halv 3 står Cattas sötnos A utanför med bilen och hämtar upp oss.
•  Somnar full och glad bredvid Handsome!

en riktigt bra kväll måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0