Workingday is over:P haha

Kom nyss hem från lilla butiken, körde hem måste säga att jag suger på att backa men men.
Käkade as god mat nyss också, mammas typ fläskfilegrating med bandspagetti såå jekla gott:)
Tänkte nästan ta mig ett bad nu tror jag, kleta på min sista ansiktsmask och köra hårinpackning. Sen om jag orkar tar jag itu med rummet:P Fattar inte hur jag lyckas stöka ner så mycket. I lägeheter håller jag minsann rent omkring mig, tror det är nått fel på mig.

Alltså det bästa med att jobba på leksaksaffären är fan att det kommer så sjukt  mycket snygga killar där. Eller aa pappor då såklart. Så spanar man in dom och tänker "njaa han är nog inte så gammal ändå" och sen när man får se legget, jaha född 1975 great! Nä men bara 15 år äldre! haha Nej det är fan över gränsen! Men men man kan ju fantisera iaf ;)
Undrar om man kanske ska städa först och sen bada. Hm dagens i-landsproblem - Eller vad säger du Alexandra?
Well well något utav dem iaf.
Återkommer om det dyker upp något skrivbart!
Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0