Valp, dans och svett

Yes yes, umgåtts med sjuka sara idag, toabesöken var inte få ska jag erkänna.
Har även lekt en hel del med lilla nya valpen som vistas i den lägenheten, så söööt:D Den har inget namn ännu men det kommer väl det med. Måste ju passa perfekt liksom!
Fick skjuts hem med timmy vid 6, 7 började dansen där jag nyss kom från och jag är svettig:P inte lite heller. ett tips träna aldrig i en siden jacka. Det förvandlas till en enmanna bastu och det bara rinner om en:P puuh
Gick hyffsat på dansen idag, känns som jag fick det ihop det lite mer denna gång iaf..
Nu blir det en dusch, sedan byta sängkläder och sen SLÖA!
Ska INTE lägga mig sen idag, där med pasta!

Pössinössi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0