Tequila är inte min grej!

Inte skrivit på några dagar nu, varit lite upptagen på kvällarna minsann.
Well well igår blev det fest hos Robin. Mindre lyckat för min del, drack massa skit + några shotar tequila och jag tål verkligen inte det. Konstigt nog kommer jag aldrig ihåg det. Jag kunde i vilket fall som helst knappt stå upp ett tag efter att shotarna har åkt ner. Satt då ute och typ halvsov mot en krukväxt (sorry blomman) Sen kom pappa och hämtade mig. Vinglade dit och slängde in mig själv i baksätet, låg sen där som en död säl under hemvägen.
Vinglade sedan in och la mig i sängen och var olycklig haha, vilket kväll alltså, grät gjorde jag också för jag tyckte pappa hade varit dum eller något sånt. Jävla länge sen jag grät alltså.. Fick ut linserna också vilket förvånar mig något grymt! Well well mådde ändå fint i morse, vaknade typ vid 5 någongång gick upp och drack och tvättade av smink sen gick jag och la mig igen. Klockan 9 var det dags att gå upp, pigg var jag till och med. Åkte till jobbet vid 10. Tre lärare från via var där idag, Maria (svenskalärare, Christian (mentor) och sen Rolle (Musiklärare) mycket trevligt:)
Kom precis hem nu, ska fixa ett bildkollage nu från egypten som jag ska ge till faster. Sen blir det nog bad och sen fix inför kvällen. Det blir tjejmiddag hos Sara:) Ska bli mysigt!
Nu ska jag välja ut bilder:)
Puss och mys


Varför är man inte sådär söt när man sover för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0