Tänk att Mc´donalds driv in kan vara så kul!

Blev ju jobb igår då på svennes:P haha
Efter det lite presentshopping till lilla Catarina Gerd Ekström som faktsikt fyllde 18 år igår:D
GRATTIS GRATTIS GRATTIS:D
Efter det bar det av hem, kekade lite lunch och sedan tog jag mig ett bad och sånt:)

När jag kommit ur badet färgade jag ögonfransar och ögonbry och sedan ringde telefonen.
Det var lilla Linda sundlöf som ringde, hon ville ha med mig på ett litet uppdrag, en roadtrip. Hon var mycket mystisk och ville inte berätta vart vi skulle eller varför:P Hon bad  mig även ta med ett par stringtrosor, våtservetter,  en flaska vin om jag hade och en kamera. HMMMMM!?!? Jag packade ner sakerna och en halvtimma senare plockade hon upp mig. Hon hade sin Farbror Benny och hans tjej Nina i baksätet. Vad tusan tänkte jag, men förstod snart att vi skulle köra dom till någon slags tillställning!  Men förstod fortfarande inte vad jag skulle ha alla saker jag packat ner till:P
Vi körde dom till skogås iaf och där berättade Linda om sin lilla plan.
Hon hade tänkt att vi skulle åka och sola, därav stingtrosorna, våtservetterna skulle vi torka bort sminket med, kameran aa fota med. Men det blev inte riktigt så.
Vi åkte istället till vegabaren, där stod vi på parkeringen i typ en kvart hahaha så jävla fult! Bestämde oss sedan för att åka till mc´donalds. Och vi var bara tvungna att ta drive in eftersom det är så himla kul:D
Två varv blev det eftersom jag kom på att jag ville ha en mc´flurry också:P Sedan blev det daim i hela bilen eftersom Linda är en klump hahaha:D Vi kekade sedan på parkeringen HAHAHAHA:D

Well well sen bar det av hem, vi stannade och pratade med lite folk på vägen, gick in på filmkedjan och köpte ett lass godis som vi skulle ha när vi hämtade upp Benny och Nina igen, åkte hem till Linda för att hon skulle byta kläder och sedan åkte vi tillbaka till skogås.
Linda droppade mig hemma hos mig sen efter upphämtningen, då var väl klockan si så där 12 kanske.
Sedan blev det ett mycket långt samtal med Mr...nt nt nt så det kan gå alltså:P

Nu vaknade jag precis denna underbara söndag, solen skiner, blir promenad med Linda Glass runt ett och sedan ska jag även se till att träffa Catarina så hon kan få sin present :)

Har tyvärr inga roliga bilder från gårdagen eftersom min kamera är borta ni vet.
Men lovade ju en bild på Turban Elin sen får jag väl slänga upp nån random:D
Tjoflöjt!

Hahah turbanElin hahahahaha:D Så jevla snygg alltså:D



Kommentarer
Postat av: öööh

haha jättekul... veeeerkligen inte alls

2008-09-15 @ 00:11:49
Postat av: catarina

KÄRA SOCKERPULLA! tusen tack för gratulationer och "allt i allo"-korgen, du är bara för bra ;P även ett stort tack för makeovern igår, det var garanetar en mer (bortsett från oss) som tände på det ;)



puss

2008-09-15 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0