Sunday morning!:)

It´s a sunny sunday morning today:)

Solen skiner och denna Söndag känns bara jättebra, kanske för att jag inte vaknar bakis!:D
Vaknade vid 10, fixade klart tavlan till faster och nu sitter jag och väntar på att Linda ska vakna:)
Vill ut och gå, har news to tell:D haha skvaller skvaller - looove it!
Blev en mysig kväll igår, var inte alls sugen på att dricka men några glas slank ner! Maten var super god också:) Good work Emma:) Idag blir det fika hos faster mer än så vet jag inte.
Kom igen nu Linda kom in på msn, hejja hejja jag vill ut i solskenet!
På vägen hem igår gick jag och skrattade lite för mig själv, sånt där elakt skratt mohaha!:D Så jävla kul hade jag med mig själv och min telefon hahaa:D Där fick du dig allt en tankeställare haha!
Somnade sött i min säng sen:)
Okej LINDA kom igen nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0