OMG

Läste precis mitt otroligt fina inlägg från i natt HAHA:D
Var ju knappt ett enda ord som var rätt stavat.
Vad tusan babblar jag om haha, jevla kul var det iaf!

Japp kanske ska förklara vad jag menade med det inlägget.
Kvällen började vid 9 då jag, Linda K, Jessica och Matilda hoppade på bussen till ösmo. Där var det en liten tillställning som vi ganska snart lämnade. Vi fick skjuts ner till Nynäs av Jessicas jättesnälla vän. Vi knatade sedan upp till Matildas faster tror jag det var. Där bjöds det på vin, väldigt gott vin om jag inte minns fel.
Vid 12 ungefär bar det av till Stora Vika och umgås med en killkompis.
Jag lyssnade på Jimmy Jansson vilket är förklaringen till mitt avslut "jag ska gå och umgås med Jimmy Jansson nu" eller hur det nu var:P

Idag åkte jag ändå till upplands väsby med Linda för att kolla på hockey. Vi gick runt i Väsby centrum ett tag först. Införskaffade nya underkläder:) Sen satt jag och frös i en ishall halva dagen kändes det som:P Men helt okej söndag när man är lite halv bakis:P
Nu ska jag duscha lite och sedan hoppa i säng tror jag.
Plingplong:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0